четверг, 19 мая 2016 г.


ԱՄԱՌԱՅԻՆ ՃԱՄԲԱՐԻ ԾՐԱԳԻՐ
 ա. 
Մայիսի 30-հունիսի 10
Քրիստինե Հովսեփյան և 4-րդ դասարան 

Ինչպես գիտենք, մայիսի 30-ից մինչև հունիսի 10-ը ընկած ժամանակահատվածում մեզ մոտ  ամառային ուսումնական ճամբար է: Այս ընթացքում մենք կատարում ենք նախագծային ծրագրով աշխատանքներ, որի նպատակն է ազատ և հետաքրքիր կազմակերպել ուսումնական  պրոցեսը:
Ահա մեր ծրագիրը՝
Մայիս 30_Երկուշաբթի
14:20-15: 00- շախմատ, տրամաբանական խաղեր
15:00-15:30-ճաշակեսցուք խաղաղութեամբ
15:30-16:00-ընթերցանություն (առակներ, առասպելներ)նաև դերերով
16:00-16:45- հեծանիվ, բակային խաղեր
16:45-17:00 –դասասենյակի մաքրություն,ճանապարհ դեպի տուն

Մայիս 31_Երեքշաբթի
14:20-15:00- Ճանաչենք հայ ժամանակակից գրողներին (Սաթենիկ Ղազարյանի հեքիաթների ընթերցում, վերլուծում)
15:00-15:30-ճաշակեսցուք խաղաղութեամբ
15:30-16:10 բնագիտական և տեխնոլոգիական գործունեություն
16:10-16:45 բակային խաղեր՝ հեծանիվ, ֆուտբոլ
16:45-16:45-դասասենյակի  մաքրություն,ճանապարհ դեպի տուն

Հունիս 1_Չորեքշաբթի
14:20-15:00-Մանուկների Աստվածաշնչի ընթերցում, քննարկում
15:00-15:30-Ճաշակեսցուք խախաղութեամբ
15:30-16:45- Սաթենիկ Ղազարյանի «Գիշերային երգիչը» հեքիաթի ընթերցում դերերով, ռադիոնյութի պատրաստում
16:45-17:00- դասասենյակի մաքրություն,ճանապարհ դեպի տուն

Հունիս 2_Հինգշաբթի
14:20-15:00- տեխնոլոգիական գործունեություն, (պատրաստում ենք գրչաման)
15:00-15:30-ճաշակեսցուք խաղաղութեամբ
15:30-16:10 Խաղեր՝ «Գտիր ասացվածքը», շախմատ
16:10-16:45 բակային խաղեր՝ հեծանվասպորտ, ցատկապարան
16:45-17:00 դասասենյակի մաքրություն, ճանապարհ դեպի տուն

Հունիս 3_Ուրբաթ
14:20-15:00- Point ծրագրով կնկարենք մեր ընտրած հերոսին (մանկագիր Սաթենիկ Ղազարյանի հեքիաթներից)
15:00-15:30-Ճաշակեսցուք խաղաղութեամբ
15:30-16:00- բանաստեղծությունների ընթերցում, վերլուծում (վերլիբր, հանգավոր )
16:00-16:45-բակային խաղեր՝ հեծանիվ, ցատկապարան
 16:45-17:00-դասասենյակի մաքրություն, ճանապարհ դեպի տուն






Ամառային ճամբար 
 2-րդ շաբաթվա ծրագիր

Գործունեության ձևեր

1. Հեծանվասպորտ, վազք, մարմնամարզություն, ցատկապարան (մրցույթների կազմակերպում մյուս խմբերի հետ)
2. Կարդում ենք Սաթենիկ Ղազարյանի հեքիաթները, (ռադիոնյութերի պատրաստում)
3. Ընթերցանություն (սեփական ստեղծագործությունների ընթերցում, վերլուծում
4. Ճամփորդություններ, թափառումներ այգիներով
5.Տեխնոլոգիա, նկարչություն
6.Սեղանի խաղեր, շախմատ
7.Լող
8.Երաժշտության ունկնդրում(կնվագեն նաև երեխաները, ովքեր հաճախում են դաշնամուրի դասընթացների)
9.Ուսումնական խաղերի կազմակերպում (հոդակապով բառեր  և հայերենի խոսքի մասերը՝ գոյական, ածական, բայ) թեմաներով 
10. «Վիտամիններով» գործունեություններ՝ տեղեկություն մրգերի մասին, (երեխաները կպատմեն, թե որ միրգը ինչ վիտամիններ է պարունակում և ինչ օգտակար հատկություն ունի, այնուհետև կպատրաստենք ուրախ աղցաններ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий