четверг, 19 ноября 2015 г.

Այսօր` երկարացված օրվա ընթացքում, երեխաների հետ խաղացինք մի խաղ, որը վերնագրեցինք «Թարմություն»: Երեխաներին տրամադրեցի թղթեր, որտեղ սյունակներով առանձնացվում էր հետևյալ բաժինները.
1. առարկա
2.հատկանիշ
3. գործողություն
4.հոմանիշներ
Նրանցից մեկը թղթի վրա գծիկներ էր անում և երբ լսվում էր STOP բառը, կանգ էր առնում: Միասին հաշվում էինք, թե որ տառի վրա է գծիկը կանգնել և հենց այդ տառով գրում էինք սյունակներում նշված բաժիններին համապատասխան բառը : Երեխաներս շատ ոգևորված խաղացին և  սիրեցին այդ խաղը:Իսկ ես հիացած էի նրանց ճիշտ պատասխաններով և համախմբվածությամբ....






Комментариев нет:

Отправить комментарий